chronozom

XXI | pedant, obchodník s kryptomenami a exvolič Kočnerovej strany SaS

chronozom
liberálny syn liberálneho ttka Zdroj: chlap.sme.sk
 
| 28.6.2023 10:06

prvy krat, co ako liberal s chronozomom suhlasim.. zvlastne.


Sun-c
Sun-c | 28.6.2023 10:28

Mlady Sulik len opakuje zakladne poucky evolucnej biologie a kedze potrebuje citanost svojich postov, tak jednoducho slovo samica nahradil slovom zena a slovo samec slovom muz.

A je krasne ako "konzervativci" tvojho typu na jednej strane kecaju o sexe az po svadbe a pohlad na holy chrbat je pomaly smrtelny hriech a na druhej strane tu ides rypat do chalana co vlastne vravi to iste...


XXI
XXI | 28.6.2023 10:34

slnieč, ty si teda poriadny liberál

kde si počul, že konzervatívni ateisti haykovskeho typu požadujú nejakú svatbu.

Vy liberáli ste už z tých svojich stereotypov načisto zliberalizovaní.

Mne nahota ani tak nevadí, vadí mi zneužívanie žien za účelom zisku a takisto mačovia , mizogíni so svojím sexuálnym obťažovaním a predbiehaním sa v tom, kto je väčší liberál.


Tučko
Tučko | 28.6.2023 10:59

Základné poučky evolučnej biológie? Kde? Na Vysokej škole života v Sládkovičove?


Mick
Mick | 28.6.2023 11:28

Pan Chromik, a menit zeny ako ponozky nie je macoidne?


Daniel
Daniel | 28.6.2023 12:10

XXI | 28.6.2023 10:34 -> Pekny oxymoron - Liberalne stereotypy.


XXI
XXI | 28.6.2023 12:20

Pokiaľ tvoje ženy súhlasia s tým, že ich meníš ako ponožky.

Moje sú verné a dlhoročne spokojné. Aj by som sa s nimi zosobáýšil, lenže liberálom to prekáža.


Daniel
Daniel | 28.6.2023 12:23

XXI | 28.6.2023 12:20 -> Manzelstvo je KRESTANSKY stereotyp, ty liberal. Polyamoria je liberalny zvazok, ty mentalna brzda.


XXI
XXI | 28.6.2023 12:35

ja som, danko môj liberálny, s náboženskou otázkou už veľmi dávno vysporiadaný, len moje partnerky občas pripomenú, že nebudú môcť dediť a podobne...

neviem, ale už židia v staroveku mali mnohoženstvo dávno pred tým, ako bola zavedená polyamoria, ktorí si v prvom rade zaklada na bezpohlavnosti a druhovej rôznorodosti

Ale ty si liberál, uzlík primitívnych stereotypov, tebe je aj zbytočné čokoľvek vysvetľovať a už vôbec rozdiel medzi mnohoženstvom a polyamoriou (skupinovou láskou medzi ľuďmi, zvieratami a vecami bez rozdieli pohlavia, druhu a tvaru)


Mick
Mick | 28.6.2023 12:47

XXL, vsak to tu vsetci tvrdia, pokial s tym zeny suhlasia, tak nie je co riesit. Aj ty si to prave povedal. Podla tvojich vlastnych slov si macoidny mizogyn.
Najprv som si myslel, ze si tzv presvedceny tvrdy krestan a stojíš si za svojim. Ok, moze byt, nic proti. Ale to vidim tak, ze si len pokrytec a tieto tvoje moralisticke recicky sluzia len na rozostvavanie ludi.


Daniel
Daniel | 28.6.2023 13:29

XXI | 28.6.2023 12:35 -> Prave si predviedol (znova a stale), ze o pojmoch, o ktorych tocis nezmyselne a bludne prispevky, vies velke hovno. Fakt VELKE. Citujem: "Polyamoria znamená milovať viac ako jednu osobu." OSOBU. Zopakujem O-SO-BU! Potrebujes este nejake vysvetlivky? Lebo u teba sa stale dookola preukazuje, ze nechapes ani primitivne zaklady pojmov a komunikacie. Tvoje pomylene stereotypy su tak zabetonovane, ze ti nepomoze ani mur narekov, Lurdy, alebo cesta do Mekky, na Hadzdz, nic...


| 28.6.2023 13:39

Body count znamená počet smrteľných obetí, takže súhlasím, malo by ich byť čo najmenej


XXI
XXI | 28.6.2023 13:44

Danko môj liberálny, ty si sa ma základe akých stereotypných obmedzení rozhodol, že budeš diskriminovať tvoj vysávač, ktorý sa cíti ako O-SO-BA?

Ach, liberáli obmedzení, stereotypmi... to nevymyslíš.


Tučko
Tučko | 28.6.2023 14:01

Ale veď ho nechajte. Veď je jasné, že tie jeho partnerky sú reálne ako ten vysávač, ktorý sa cíti ako osoba.


Daniel
Daniel | 29.6.2023 06:09

XXI | 28.6.2023 13:44 -> Ty tomu tak rozumies, ako ked svoj harem, co by najponizujucejsiu formu zenskej identity, nepovazujes za prejav svojho sebestredneho patriarchatu, ale vidis sa ako ochranca zien. Pritom si len egoisticky prospechar a oplodnovac Kollarovskeho typu. Dokazuje to aj tvoja tuzba po moslimskom mnohozenstve, ktore rovnako udupava zenu do prachu ponizenia, ty stereotyp...


XXI
XXI | 29.6.2023 06:29

jééj, heurééka, liberál danko si doštudoval pojmológiu, ale len tú liberálnu aby mohol v mene liberalizmu nariďovať ženám ako sa musia rozhodovať.
to nevymyslíš, to sú liberáli
Ty si naozaj totálny liberál


Daniel
Daniel | 29.6.2023 10:17

XXI | 29.6.2023 06:29 ->Ty si uz svojej zenskej osadke haremu nariadil. A za oznacenie za liberala ti dakujem. Potesilo.


XXI
XXI | 29.6.2023 12:00

Na rozdiel od liberála danka ja nikomu nič nenariaďujem. Nie som liberál a všetky ženy sú so mnou dobrovoľne.

Ty si naozajstný liberál, danko, jedine ty máš patent na rozum a ty si ten správny pán ktorý rozkazuje vetru, dažďu

Komunisti a fašisti boli na rozdiel od liberálov mierumilovnými ľudomilmi.


Daniel
Daniel | 29.6.2023 12:06

XXI | 29.6.2023 12:00 -> Co zenam nariadili liberali. Pod. Jednu vec. Jedinu. Zato konzervativne svine im chcu kontrolovat vsetko. Pocatim zacinajuc, vydajom pokracujuc a podriadenim sa muzskym pravidlam konciac.


XXI
XXI | 29.6.2023 14:52

hneď prvá, tebou obľúbená liberálna dogma: muž musí mať len jednu ženu

pokiaľ žena nejde na potrat, nemôže vedieť čo je to láska

atď
atď
atď
atď
atď
atď
atď


Daniel
Daniel | 29.6.2023 22:10

XXI | 29.6.2023 14:52 -> Že muž musí mať len jednu ženu je kresťanská konzervatívna dogma, ktorá ti nevyhovuje a preto žiješ liberálnym spôsobom s viacerými ženami. Ak by si bol ale skutočný zástanca slobody, dovolíš aj im mať ďalších partnerov, ty egoista. Rozhodnúť sa pre jednu ženu (partnera), či viaceré je výhoda liberálneho myslenia. Nikto ti žiadny zväzok z nikým nezakazuje, ani nevnucuje. Je to tvoje slobodné rozhodnutie, ktoré konzervám vadí. Takže žiadna liberálna dogma a už vôbec nie moja. Tvoj problém je boj proti niečomu, čoho výhody sám využívaš.

Ak žena nejde na potrat, nevie, čo je láska? Väčšiu absurditu si ani nemohol vypotiť. To nikto nikdy nikomu netvrdí. Si totálny klamár a demagóg.

Takže žiadny dôkaz, len dva sprosté výmysly a tupé klamstvá. Niečo ďalšie?


XXI
XXI | 30.6.2023 07:06

Za se si predviedol ako skutočný liberál a nanucuješ mi svoje liberálne dogmy. Ja kamárát môj liberálny nemusím nič. Už si to konečne vyhoď zo svojej liberálnej hlavičky a prestaň druhým a mne rozkazovať čo mám alebo nemám robiť.

Ty si fakt neuvariteľný... liberál.


Tučko
Tučko | 30.6.2023 08:01

Daniel, nenechaj sa trolovať. Jediná žena, s ktorou má tento človek vzťah, je jeho mama, ktorá mu varí a perie, kým on z detskej izby vypisuje fantazmagórie na guláš.


Daniel
Daniel | 30.6.2023 09:17

XXI | 30.6.2023 07:06 -> Co som napisal, ze musis? Konkretne. Cituj presne slovo za slovom. A este raz opakujem. Daj jeden dokaz o tom, co liberali vnucuju zenam. Stale cakam. Zatial si len klamal.


Daniel
Daniel | 30.6.2023 09:19

Tučko | 30.6.2023 08:01 -> Ja sa len bavim. 21-tka je na smiech. Kazda jedna odpoved ma nuti sa neskutocne rehotat. To su hotove perly tupeho ducha. 😎 Nejeden psychiater by si na nom urobil docenturu.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader