chronozom

XXI | pedant, obchodník s kryptomenami a exvolič Kočnerovej strany SaS

chronozom
iba na orientácii záleží
 
mdl
mdl | 19.10.2022 10:04

no ked ta len kvoli nej zabiju, tak asi hej..


XXI
XXI | 19.10.2022 10:12

Najviac mi odľahlo, že lezbičky, gajovia, transky a transkovia sa o život báť nemusia, keďže tí dvaja nezomreli pre to, žeby boli homosexuáli.

Jedine, žeby sa našiel nejaký ďalší ateista, ktorý bude postupovať podľa abecedy.


moses
moses | 19.10.2022 10:16

Lebo prislusnikov najvacsej sekty sa netreba obavat, ze pedalik? 😘


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 19.10.2022 10:28

O nebinárnom sa má ako správne písať? Matúš bolo? Matuš bol/a? Je to gramaticky podchytené?


blackota
blackota | 19.10.2022 10:34

tato fascinacia krestanistov bocnymi vyhonkami sexuality je kuzolna, povedal by major Terazky :) cloveku by sa ziadalo povedat, ze si priam nedokazu pomoct, a virtualne slintaju :)


XXI
XXI | 19.10.2022 10:44

Ešte by som mal jednu otázku. Podľa medzinárodnej kvalifikácie sexuálnych orientácií som heterosexuál, alebo som muž?

Ďakujem ak sa nájde niekto, kto mi to vysvetlí.


moses
moses | 19.10.2022 10:49

Klerofasisticky pedalik


| 19.10.2022 10:54

Podla postov: bigot-katolicista.


mdl
mdl | 19.10.2022 10:57

skusim ti to vysvetlit.

realny svet sa neriadi tym, ako si my nieco zazyvame a skatulkujeme.
a preto je uplne jedno, ako sa nazves.

ked som bol maly, poznal som mozno 20 farieb.
teraz viem ze frekvencie elmag ziarenia su sice kvantovane, ale je ich ovela viac. a to, co si nazveme "cervena" je len na nasom rozhodnuti a realny svet na to kasle.
preto su hadky o tom, ktora frekvencia je cervena, uplne nepodstatne.

skor je dolezite to, aby si nikomu neublizoval a aby ti nebolo ublizovane..


Hovado
Hovado | 19.10.2022 11:21

Boli zavraždení pretože neboli hetero, beha mi mraz po chrbte z toho ako sa k tomu verejnosť stavia...


mj
mj | 19.10.2022 11:44

XXI ty si latentny homosexual. Heterosexual sa totiz neobava, ze ho rozpravanie o homosexualite zmatie a stane sa z neho homosexual.


vlt
vlt | 19.10.2022 12:18

Spolocnost by sa k tomu stavala lepsie ak by progresivne kruhy nespustili panicky lync politickych oponentov. Hlavne ak to bolo neopravnene kedze vrah bol ateista. Bardi na Aktualitach sa za to aspon ospravedlnil ale ostatni pokracuju dalej. A pritom sa zabuda aj na to ze primarny ciel vraha bol premier, prezidentka a Zidia.

Zbytocne sa este viac rozdelila spolocnost ked tu bola jedinecna moznost ju spojit, ukludnit vasne a zacat konstruktivnu debatu.


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 19.10.2022 12:35

Ja túto agendu vnímam len tak povrchne, ale ako sa píše nadomnou - títo jedinci veria, že Židia, resp. nejaká úzka elita (možno naivne predpokladám, že nemyslia bežného Izraelčana) ktorá vlastní média, banky, zbrojársky sektor atď. používajú LGBT a multikulturalizmus ako zbrane na rozvrat homogénnej spoločnosti, aby potom... nejak ľahšie mohli vládnuť? Viac zarobili? Neviem. Každopádne bežný naratív je, že toto nám tlačia do Európy a USA, ale doma si dávajú pozor. Pritom Izrael je z podstaty veci asi jediná skutočne multikultúrna krajina na blízkom východe a taktiež (asi?) jediná krajina blízkeho východu, kde je homosexualita legálna a možu sa zväzkovať. A "najradšej" mám, keď to zakončia vetou "remember, there was one man in Europe who wanted to stop this..."


Hovado
Hovado | 19.10.2022 12:39

vlt Ja som si nevšimol že by "progresivne kruhy spustili panicky lync politickych oponentov", zaregistroval som iba psycho výlev Matoviča o tom že hetero...


salamoon
salamoon | 19.10.2022 12:42

bolo by fajn troska ubrat z emocii... na vsetkych stranach.
je zjavne, ze emocie takto kratko po tragedii co sa stala, prevladaju.


Gargamel
Gargamel | 19.10.2022 12:42

vlt - súhlasím, takže všetci tí, čo veria na vymyslené bytosti, riadia sa zákonmi (teda keby sa aspoň nimi riadili, nie len kázali o nich), ktoré sa v čase menili a prispôsobovali podľa potreby. Tak tí by konečne mohli riešiť iba seba a nie ľudí, čo sú racionálni a nepotrebujú sa zaraďovať do nejakého stáda nejakej sekty.
Takže áno, tak by sa spoločnosť ukľudnila. Takže ak chcú niekoho obmedzovať, tak nech si to obmedzujú na spôsob kňazov a podobné, voči prírode neprirodzené veci.
Takže nech sa sekta určuje pravidlá vo vnútri sekty a nech sa ich nesnaží aplikovať mimo uzavretého stáda. Napríklad o tých registrovaných partnerstvách... Čo majú čo do toho rozprávať ľudia, čo považujú celoživotný celibát muža za normálne? Alebo takí, čo sa odvolávajú na nejakého boha? Ten boh, ak by bol inteligentný a racionálny, tak zrejme by tieto nezmysli netoleroval, či?


mj
mj | 19.10.2022 12:47

vlt akurat ze do nich sa nepustili koli tomu , ze su oponenti, alebo krestania, ale pre ich vyroky.


vlt
vlt | 19.10.2022 12:49

@Gargamel: Mna neobmedzuju ani veriaci ani LGBT+ ludia. Obmedzovat by ma mohli len politici zneuzivajuci dane skupiny na svoje politicke ciele ale ani to zatial realne nepocitujem.
Ked tebe nieco farar zakazuje tak ho jednoducho nemusis pocuvat.

Kazdopadne tvoj prispevok je z mojho pohladu nepriatelsky a nerespektujuci ustavu a prave pre takete prispevky nemal sancu prejst zakon od SaS o partnerskom spoluziti. (Cim nechcem povedat ze ten zakon bol dobry alebo zly kedze netusim co tam bolo)


vlt
vlt | 19.10.2022 12:53

@mj: Oba tabory si nakladaju co vladzu. Skus si prejst gulas a povedz ktory tabor je tu v prevahe pri nenavistnych prispevkoch.

Clovek co zabijal sa zradikalizoval zo zahranicnych zdrojov a nebol krestan - to je fakt. Bolo mu jedno ci zabije Hegera, Caputovu, Zida alebo LGBT+ cloveka


Gargamel
Gargamel | 19.10.2022 13:09

vlt - bez urážky, ale sám píšeš o "nespustili panicky lync politickych oponentov. Hlavne ak to bolo neopravnene kedze vrah bol ateista." - takže logické predpoklad je, že tí "politickí oponenti" sú veriaci, správne?
Na základe "vieri" a nejakej predstavy "tradičnej rodiny" práve tí politickí oponenti chcú zakazovať a obmedzovať ľudí na základe svojich pocitov/viery/presvedčenia. Nie na základe zdravia/racionálneho uvažovania/... Prečo by nemohli mať napr. ľudia LGBTI+ rovnako sobáš, ako to môžu mať "hetero ľudia"? Lebo to niekto káže na základe jeho vlastnej viery? To je to obmedzovanie iných! A nikto sa netlačí do budov označených krížom (to len parafráza k dúhovej vlajke, OT).
Môj príspevok je cielene NEPRIATEĽSKÝ voči ľuďom, čo sa snažia obmedzovať iných ľudí len na základe svojho "presvedčenia/viery". A tú ústavu - vážne? Odvolávať sa na ústavu? Čítal si ju, pochopil? Nikto nikomu, ani ja v príspevku, nebráni veriť na vymyslené bytosti a združovať sa do skupín s rovnakým pohľadom na existenciu. Ale vadí mi, ak z tej skupiny ide niekto obmedzovať inú skupinu a vnucovať im ich "skreslený" pohľad na svet. A to je pointa ústavy!
V našej ústave sa nikde nepíše, že sa riadime podľa cirkevných zákonov alebo podľa toho, čo dnes kňaz svojim ovečkám nalial do ich "racio priestoru". Napr. pán kňaz Kuffa - ten je prototyp lásky k blížnemu svojmu, ale... ...iba ak spĺňa podmienky "sektársky" zákonov (nie ústavy, keď už si ju spomenul). Hádam netreba sem tú pomýlenú bytosť linkovať. To už aj tí miernejší veriaci sa voči nemu vyhradzujú.


blackota
blackota | 19.10.2022 14:16

vlt> ale hovno ;) ten zakomplexovany incel proste skompiloval nejaky manifest, siel zastrelit nejakych "buzerantov", lebo ho mozno jeho vlastny foter alebo stryko nakladal, tak sa chcel pomstit.

a "krestan" bol asi rovnaky, ako vacsina slovenskych "krestanov", co si to bez velkeho uvazovania napisu do harku pri scitani obyvatelov.

to s tym "Hegerom" je asi rovnako uveritelne, ako vysvetlenia jeho podareneho tatka, ako sa nemohol dostat k jeho nadstandardne zabezpecenej zbrani.

prestanme si prosim zamienat dojmy a fakty - to zbabele ludske hovno si vybralo najjednoduchsi terc, co myslis, ze by sa ten zavality makkys splhal cez plot ku Caputovej ako James Bond? :)


blackota
blackota | 19.10.2022 14:20

vlt> "Kazdopadne tvoj prispevok je z mojho pohladu nepriatelsky a nerespektujuci ustavu a prave pre takete prispevky nemal sancu prejst zakon od SaS o partnerskom spoluziti. (Cim nechcem povedat ze ten zakon bol dobry alebo zly kedze netusim co tam bolo)"

- v com nerespektuje ustavu? konkretne

- "sice neviem, co bolo v navrhu zakona, ale nepresiel prave preto, lebo gargamelov prispevok"? sisi isty, ze rozumies tomu, co pises?


mj
mj | 19.10.2022 15:56

vlt predpokladal som ze sa bavime o politikoch, kedze si hovorol o politickych oponentoch.
Ja radsej z inet diskusii nevyvodzujem ziadne zavery, tie by boli velmi smutne a urcite by nereprezentovali skutocnost.


Daniel
Daniel | 19.10.2022 17:43

Prečo úbožiaci, ako XXI, potrebujú všetkým okolo neustále dokazovať, že sú skutočne úbožiakmi?


Lucy in boots
Lucy in boots | 19.10.2022 21:05

Možno má tu ukamenujete ale Nezáleží! Záleží len na tom ako velmi paranoidne budeme interpretovať inakych ľudí. A je jedno či sú teplo, ináč veriaci, z inej kultúry, rady alebo len iného nazoru. Je dofrasa neverím na nebinarnost. Tu už pomaly môžeme tvrdiť, že kto nie je ešte nebinarny nech sa hlási u súdruha žinčicu. A áno, dakomu bude spôsob života niekoho iného vždy proti srsti. Lenže zastreliť 2 ľudí, spísať manifest proti dekadencii oslavujucej homosexuálov, Černochov, Židov a chystať atentát na premiéra panbickara (nechráni dostatočne spoločnosť) to nie je len o homofóbii. To je úplne vymyty mozog, žijúci akúsi paranoidný realitu konšpiračných médií. Jeho táto, čo sa tou propagandou vlastne živí, nech zhorí v pekle. Tu môže byť obeťou vlastne každý. Pamätáme tých čo sa hrdinsky chránili Capital pred falošným prezidentom, pamätám otca čo otrávili svoje deti lebo vraj boli hadi. Podľa Qanon. To šialenstvo že každý nech má svoj názor na zjavné fakty a nech si myslí, šíri čo chce proste musí skončiť.


Gargamel
Gargamel | 19.10.2022 21:18

"Je dofrasa neverím na nebinarnost." - toto by mohol tvrdiť akurát tak veriaci človek (verím/neverím). Ale aj ten by si o tom čo to prečítal (najrýchlejšie wikipedia) a potom je to už len o tolerancii. Rovnako ako normálni ateisti tolerujú niekoho vieru, aj keď na ňu NEVERIA (pokiaľ ňou a na jej základoch neotravuje napr. tých ateistov alebo veriacich z iných siekt).

S ostatným súhlasím.


Lucy in boots
Lucy in boots | 19.10.2022 21:30

Milý Gargamel, si vygugli, koľko celevrit sa už priznalo k tomu že sú údajne nebinarni. Ja viem tepli veľakrát vyzerajú ako opačné pohlavie, ale toto už je masová jebnutost. Najhlupejsi trend storočia. A ako tu niekto spomenul čo je klasifikácia muža či ženy, tak Matt Walsh natočil dokument What is a woman? Dúhovi jednorožci a zúrivi SJWs sú len o čosi menej bizarni a radikálni ako antisorosovci.


Gargamel
Gargamel | 20.10.2022 17:08

Lucy in boots - asi som ťa zle odhadol, prepáč, ale bol tam predtým závan intelektu (to asi rozhadzovali hnoj po poli) :).

Ako to, že najviac netolerantných sa nachádza v nejakej sekte, čo veria na vymyslené veci? A toto čo si napísal? Za najhlúpejší trend, a nie len tohto storočia je, že jednoduchí ľudia radšej uveria príbehom o vymyslených postavičkách a počatí bez súlože, ako by použili mozog/kritické myslenie/nedajbože inteligenciu. Bohužiaľ, takíto obmedzenci sú aj v súčasnosti a snažia sa presadzovať, že je to normálne. Dokonca, aby aj tí racionálni ľudia, čo neveria rozprávkam pre jednoduchých, sa báli robiť si srandu v mene boha, alaha a iných duchov.
Našťastie, nikto sa ani teba nepýta, čo si myslíš a či s tým súhlasíš. Takže ty si vlastne súčasťou "masovej jebnutosti" a my normálni sme asi ešte príliš tolerantní k vašej poruche. Ale trend sa mení a pomaly vás zatlačíme späť do lesov a jaskýň :D
A keďže si tak obmedzený, tak si si nedohľadal význam "nebinárny". Ty sa cítiš byť viac muž, alebo žena? Ak by som si mohol vybrať ja, tak si nebinárny debil. Ale to je len môj skromný názor po tvojom poslednom príspevku.
Škoda, že si nevieme každý jeden vybrať orientáciu rovnako ako to, či budem pošahaný veriaci alebo racionálny neveriaci. Ale toto tebe už aj tak nedôjde.
Pán Satan zaplať, Allahu Amen.


TrollNews
TrollNews | 20.10.2022 23:09

Chápem vážnosti debaty, ale zaujala ma tá fotografia - myslíte, že tam sú ešte tie cigarety? Práve mi došli cigy a mám to tam celkom blízko.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader